9 Eylül 2019 Pazartesi

YENİ SEZON

(Nisan 2018 ayında yapılan Ankara Yarı Maratonu ve 10K koşusundan, start öncesi)

Uzun süredir blog dünyasının dışındayım. İş yoğunluğu ve diğer bazı sıkıntılar sebebiyle biraz kendi içine kapalı ve biraz da günlük rutinde kaybolduğum için zamanın nasıl geçtiğini farketmiyor insan. Diğer blog sayfalarım şimdilik kapalı kalmaya devam edecek. Ancak bu bloğumda yürüyüş ve koşu haberlerim sürecek.

Aslında yaklaşık 1,5 senedir yürüyüşünde dışındayım. Koşuya ağırlık verince -biraz da emek isteyen bir branş olduğundan- tek hobim olarak öne çıktı. Şimdilik küçük bir arkadaş grubumla ilkbahar ve sonbaharda seçtiğimiz bazı koşulara katılıyoruz. Tatilde bu sene koşu olanağı bulamayınca bir aylık tatil beni oldukça geriye attı. normal tempoma girebilmek için daha 2-3 haftaya ihtiyacım var. Bu sebeple Eylül koşularını üzülerek pas geçeceğim. Ekim ayında 1-2 koşuya katılmak istiyorum. Bunların paylaşımlarını buradan yapmaya gayret edeceğim.

Yaş grubum 60-64 . Bazı koşularda yaş grubu bantları farklı düzenleniyor. Koşu takvimine meraklı olanlar https://runbursa.com/yaristakvimi2019  sayfasından koşu tarihlerini takip edebilirler.

Koşularda buluşmak üzere...

3 yorum:

  1. Yoğunluğunuza rağmen, bir miktâr kısıtlanmış olsa da yürüyüşü ve koşuyu bırakmamanız takdir edilesi bir durum. Kolaylıklar diliyorum Bilgehan Bey.

    YanıtlaSil
  2. Oldukça hoş ve güzel bir bilogunuz var takibe aldım. Sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Siteniz içeriğini ve temasını beğendim.Emeğinize sağlık,sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://www.fragmanlarizle.com/

    YanıtlaSil